Minigiim-vebenn52 Bahar2210 marketlerdeki bezler her gün yeni mi geliyo sanki kullanılır bişi olmaz topaklanma yoksa
Birikii Kullanılır benimde kalmış 3 4 paket farklı boyutlarda 6 sene önceden ben kullandım hepsini ve şimdiki piyasadaki bezlerden çok çok daha iyilerdi.
Bahar2210 Birikii bende kullanılır diye düşünüuorum molfixsin bezleri hep yani kaliteli de çöpe gitsin istemem
Bahar2210 _Mother_ hyr ben güzelce çöp poşetine koymuştum zaten birtane komple kapalı paket diğer paketin içinden 1 2 tane kullanılmış birazda paketsiz var
asell13 Bahar2210 kullanılır pamuklu sonuçta ne olacak ama sizide tebrik ederim evde 4-5 yıl nasıl sakladınız ben olsaydım çoktan vermiştim birilerine 😂😂
Enfal_06 Bahar2210 bezlerin son kullanma tarihi yok diye biliyorum bazı bebek bezlerinde pişiği önlemek için maddeler oluyor üst tabanında ama normal bebek bezi kullanılır kuru ve rutubetsiz bi yerde ambalajda saklanmişsa
Sadeceanne2 Bahar2210 tozlanmamış bir şekilde saklanmıştır zaten kullanılır tabiki 😊 en fazla çiş kaçırır başka bişey yapmaz. Zaten
Bahar2210 asell13 ben kızında sleepyle başladım ama pişik yapmılyı molfixe geçmiştim bunda da direk molfixle başlıcan bakalımhemen hemen fiyatları yakındı 😀 sağlıkla gelsinlerde bir şekilde hal oluyor ☺
asell13 Bahar2210 bende prima premium care kullanmıştım oğlumda 3 ay kadar sonra molfikse geçmiştim bu bebiştede öyle yaparız muhtemelen eeee hamama giren terler 😂