Lina1515 Kızlar 40 haftalız ama ne sancı ne ağrı hiç birşey yok,normal gelmesi icin ne yapa bilirim?kilosu normal ama kaldıkca büyüyor..
mombarbie_ Lina1515 plates ve bol yürüyüş merdiven inip çıkma aksak gebe yürüyüşü tavsiye ederim ve sıcak duş
Epitapph Bende 38+2 yim ama şimdiden bunaldım beklemekten hiç gelesi yok gibi yürüyüş,pilates yapıyorum ama