8+1 den selamlar…
aniden aslında çok canlıyken birden bi geliyor ve gözümü açacak halim olmuyor şöyle bi 10 dk kestirsem bile yetiyor ama o an dayanamıyorum ki ben 2 senedir uyku nedir bilmeyen bi anneyim 😂 2 yaşında kızım var hala emiyor o yüzden en fazla 2-3 saat uyumuşumdur geceleri hiç sıkıntı yaşamıyordum Şuan kızıma çok üzülüyorum. Evde yalnızız ve birden o uyku bastırınca elimden hiç bişey gelmiyor birden dalıyorum kızım kendi kendine bişeyler yapıyor 😔😔 bu nezamana kadar böyle devam edecek kızıma çok üzülüyorum 😔