alisamomm bu sene doğanların yada seneye doğanların ismi korkarım ki hep aynı olacak. Hep aynı isimleri duyuyorum. Ayşe fatma lara ne oldu acaba. Veda çok güzel ama çok duydum bu adı daha orjinal bir isim koyarsanız iyi olur süreyya, esra, fulya, funda, yeşim, yasemin vs.