Selamlar kızlar 6 haftalık gebelik var şuanda ama dün 21 Nisan yani ciddi bir kanama oldu dr kese var kese hiç bozulmadı ama bebeği göremiyorum dedi biz 20 nisan günü bebeğide keseyide görmüştük oysa kalp atışını sesli duymadık ama attığını gözle görmüştük doktor bebek var boş kese değil demişti
Beta hcg 19 Nisanda 17800 sonra 21 Nisan da 23733 oldu
Şuan ne düşünmem gerekiyor kanama yavaştan durdu progestan alındı ağızdan ve iğne olarakda hayla hastanede yatıyorum başına böyle bişe gelen var mı
Noldu şimdi yani düşük mü yaptım bebeği kaybettim mi
Bi fikri olan Allah rızası için yazsın