eycan Ben 39+5 haftamdayım Yarınki Randuvumde bolanla rahim acma islemi yapacaklar nasil bisey acabag bilen varmi aci olurmu yada baska bisey sonrada 3 santim acilimda sunu sanciyla Doguma baslicakalar bu sekilde yasayan yada yasicak varmi biraz tedirginlik biraz korku var 😔🤔🤔🤔🤰🤰
Chan eycan Daha önce burda böyle bir konu okumuştum. İngilterede oturuyordu. Yurtdışında mısınız sizde? Konuyu bulabilirsem sizi etiketlemeye çalışacağım.