Hamileliğimi bilmediğim dönemde ilaçlı tomografiye girmiş bulundum sağlık için gerekliydi. Son adet tarihim 4 marttı, yumurtlama dönemim 17 Mart. Ben 25 martta girdim yani yumurtlamadan 1 hafta sonra falan. Şu an 7 haftalık hamileyim bugün kalp atışı duyduk ama huzurlu bir hamilelik geçiremiyorum sürekli vicdan azabı ve endişe duyuyorum. Benimle aynı durumu yaşayıp hamileliği sağlıklı devam eden ya da doğum yapan sağlıklı evlatları olan var mı paylaşırsanız sevinirim:)