Böyle sürekli beta baktırmayı pek anlamıyorum ben şahsen. Muhtemelen doktor da böyle düşündüğü için ilgilenmemiş…
Gebelik zaten kimyasal ya da dış gebelikse müdahale edilebilecek ve bu gebeliği sağlıklı hale getirecek bir şey yok diye biliyorum.
Sağlıklıysa da zaten 13 gibi bir değerle öğrenildiğine göre minicik bir gebelik ve yine keseyi görene kadar beklemekten başka yapılabilecek bir şey yok.
Yani her iki ihtimalde de bekleyip görmek gerekiyor.