Demtserkan Kist tedavisi nasıl oluyor neler hangi ilaçlar kullanıyor bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi
Betul-97 Demtserkan Benim 4 ya da 5 cmdi düğünden önce 2 ay doğum kontrol kullandım sonra evlendim hamile kaldım kistim büyümeye başladı 9 cm oldu sağda da vardı bunlar haricinde de minik minik vardı sonrasında 10 haftalıkken kayboldular
Mer3459 Demtserkan doğum kontrol halı yazıyor doktor ben bir kutu kullanmıştım geçmişti soğan kürü yada maydonoz kürüde iyi gelebilir
Esrakray Canım doğum kontrol hapı ile tedavi sağlanıyor bende de vardı kullandım geçmedi bende bitkisel ilaçlar kullandım kullandıktan sonraki adetimle beraber atılmışdı
Demtserkan Rabiul doğum kontrol hapi gebelik olmasında etken mi , hani ben gebelikte istiyorum, bu hapı kullanırsam olmaz diye korkuyorum
Demtserkan Rabiul doğum kontrol hapi gebelik olmasında etken mi , hani ben gebelikte istiyorum, bu hapı kullanırsam olmaz diye korkuyorum
Rabiul Demtserkan ilk önce kist tedavinizi okun sonra gebelik düşünün derim önce sağlık sonra sağlıklı gebelik bende kist ve polip vardı kistim ilaçla geçti polip geçmedi 2-3 ay tedavi gördüm ilaçla geçmeyince ameliyat oldum , ameliyattan sonra hamile kaldım
myavocado Demtserkan kist varken gebelik zaten zorlaşıyor önce kisti yok etmek lazım, doğum kontrol hapı sadece içtiğiniz sürede koruma sağlar, içersiniz kistiniz kaybolur bırakırsınız, gebeliğe engel olmaz. Benim kistim için ilk ay adını hatırlamıyorum adet söktürücü ilaç vermişti doktor onu on gün kullanıp bittiği gün adet olmuştum o adette de kist küçülmüş ama kaybolmamış, ikinci ay doğum kontrol hapı kullandım kist o ay yok oldu ve bir ay geçtikten sonra da hamile kaldım. Bitkisel ilaçlar bence kafaya göre alınmamalı, doktorunuz sizdeki kistin türüne boyutuna göre doğru olan ilacı verecektir, en güzeli onu kullanmak
Esrakray @“Demtserkan” soğan suyu canım adetine 15 gün kala iç adet olduğun gibi bırak içme artık o zaman etkisini göreceksin zaten çünkü kanaman aşırı oluyor, yani bende öyle oldu sende kullan inşallah işe yarar.
Demtserkan Esrakray yeni düşük yaptım 15 gün oldu, doktor ozman söledi 2,5 cm kist var diye,,, yoksa bilmiodum,, simdi de içsem soğan suyunu ise yarar mı acaba?? Ve sizde işe yaradı mı, ve ne kadar içilmesi lazım?
Esrakray @"Demtserkan @“Demtserkan” hemen içme canım biraz toparlan sonra başla. Bende de kist vardı sol yumurtaligimda çocuk olmadı sonra soğan suyunu içmeye başladım birde doktorun önerisiyle gebelik öncesi vitaminlere başladım folik asit ve demir nasip tabi çoğu şeyde ama ben sonraki adetimde çok fazla karnım ağrıyordu adet olucam sandım 5 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. İnşallah sanada nasip olur ama kafana takma sıkıntı da yapma sakın ne kadar çok yaparsan o kadar çok zorlaşır akışına bırak biraz toparlan sonra başla içmeye
Esrakray @“Demtserkan” adetinden 15 gün önce başla adet olduğun gibi bırak içme. Doğum kontrol hapı veriyor Doktorlar ama tedavisi uzun sürüyor zaten o sürede çocuk olmaz çünkü kontrol hapları zaten hamileliği engelliyor.
Demtserkan myavocado evet tabikii doktor kontrolü tabiki yapacağım ama doğal yollarda önemli ben gebeliğimi meryem ana otu sayesinde kaldım gebe meselâ,, ama dediginiz doğru kist engel gebe kalmaya ve doktor da şart tabiki