Islak mendil olarak ilk kızımda da slepy kullanmıştım şimdi yine onu stokluyorum bez olarak da aynı marka kullanıyorum pişik kremi bepantol harika ama mustela da öneririm deterjan olarak duru granül bebek deterjanı var çok güzel temizliyor birde ebebekte leke çıkarıcı sprey öneririm