Ben dusukten sonra hic adet olmadim. Dusuk basladigi tarihten 15-17 gun sonra yumurtlamam oldu tam yumurtlama tarihini bilmiyorum duzensiz oldugu icin ama yumurtlama sonrasinda hic kuruluk yasamadim. Akinti baya oldu hatta bende bir degisiklik var demistim :) kimyasal oncesi cok fazla vajinal kuruluk vardi. Bunda beyaz-seffaf akinti oldu. Cok fazla yorgunluk oldu, goguslerde hassasiyet oldu. Akinti takibi icin vajinami kontrol ettigimde vajinamin icinde bosluk vardi. Bu da hamilelik belirtisiymis, sonradan ogrendim.😀 Adet gunumden bir kac gun once test yaptim negatif cikti, adet gunu oncesi pozitifi gordum. Kesinlikle kimyasal gibi silik degildi ve gun gectikce testteki cizgi koyulasti. Yurt disinda yasadigim icin hcg degerine baktiramadim ama kendimce iki uc gunde bir test yaparak cizginin koyulugunu kontrol ettim. Belirtiler tabii ki kisiden kisiye gore degisir ama sorunuz olursa seve seve yanitlarim :) Insallah hayirlisiyla saglikli bir gebeliginiz olur 🙏🏻