Arkadaşlar merhaba ben devlet hastanesine gittim ama 12 haftadayız işte ikili taramadır kan ver o bu derken doktor beni radyo şeye ultrasona yollamıştı detaylı ultrasona unuttum tam eve gelince aklıma geldi ense ölçümü ve popodan kafaya kadar bir ölçüm yapılıyor ben bunları yaptırmayı unuttum bunlarda önemli şeyler ölçümler şimdi bir hafta sonra özele randevu alıp gideceğim özelde mesela 800 TL dediler sigortalı olduğu için eşim doktor o da da ultrasonla hani kontrol edecek ölçümleri yapacak ekstra kan verme falan yok yani ekstra ücret alınmaz değil mi daha önce özele gitmedim çünkü bilmiyorum özelde böyle gidip ölçü yaptıran oldu mu ekstra ücret veren