Selam kızlar burda aynı haftalarda konuştuğum arkadaşlarım vardı 6+5te kanamam artınca düşük yaptığımı öğrendi hsonu sanırım düştü kanamam devam ediyor. Bir kızım var Allah ona sağlık versin ama çok üzüldüm psikolojk olarak bidaha olurmu korkusu gitmiyor çarş kontrolüm var kürtaja gerek kalmazsa olmayacağım. İnşallah bende tkrar pozitif haberi veririm. Stressiz sağlıklı doğum olsun herkes için duam bu 🩷