Gozde4834 Gebeliğimin 13+4 haftasındayım en başta yapılması gerek tahlillerim nakil olduğum için sağlık ocağını değiştiğinden kaydımı yaptırdığım için daha bu hafta farkedildi yapıldı neyse bugun bir kısmını aldım sağlık ocağındaki doktor idrar yolunda iltihap olduğunu söyledi ilaca başlayalım dedi bende yarın için doktoruma gidicem dedim tamam doktorun yazar o zaman dedi şimdi sorum şu kızlar idrar yolunda iltihap olması ciddi birşey mi yoksa ilaçla çözülebilecek birşeymi
Mrtnurr Sorun yok merak etme iç çamaşırını ütüle öyle giy ıslak kalmasın iyi kurula wcden cıkınca bide doktor ilaç veriyor fln benimde vardı baya ilaç kullandım suda eriyen toz önemli bişey y degil yani