Yakamozlu Bebekveannesiiii Canım merhaba, benim 4+5 karından gözükmedi, hcg 6000 falandı alttan baktılar gözüktü.
E_Duha Bebekveannesiiii 5 haftalarda genelde kese yeni oluşuyor oluyor 5+3 de gttigmde doktorum kesen yeni olusuyor ıkı hafta sonra gel demişti öyle yaptım bebeğide kalp atısınıda duyduk o zaman kötü düşünme.. 1120 idi benimde betam
gayesblog Bebekveannesiiii 1 hafta daha bekle. Daha çok küçük gözükmeyebilir. Bazen beta hcg ile alakası olmayabiliyor. Haftaya randevu al alttan muayene ile ancak görünebilir 🌺sağlıkla gelsin inşallah
Bebekveannesiiii Yakamozlu merhaba ben karından usg cektırdım gorunmedı normalde bu değerlerde gorunmesı gerekiyor denılıuor ya kafam karıştı 3000 uzerı gorunmesı lazım diye benim nerdeyse 10 bın
Yakamozlu Bebekveannesiiii Doktor şöyle söyledi, idrara sıkışık olman lazım, biraz da rahimden dolayı gözükmemesi çok normal dedi. Sizinde öyle olmuştur. Birdaha ki muayene de artık gözükür, karından gözükmezse alttan baktır.
Bebekveannesiiii E_Duha bende daha haftası küçük diye endıse etmek ıstemedım ama hcg degerı yüksek olunca onur görünmedı diye tedırgın oldum teşekkür ediyorum ☺️
Safiye12 E_Duha benimde 2 hafta geride ya normal mi bide beta hcg 1796 çıktı ama kese gözükmedi bunlarnormal mi acaba canim ya
E_Duha Safiye12 evet normal zaten sonradan onu düzeltiyor doktor benim düzeltti 12. Haftamda kesede hcg önemli değil önemli olan doktor suan sana kac haftalıksın dedi
E_Duha Safiye12 çok normal ben 5+3 de gittim kesen oluşuyor ıki hafta sonra gel dedi bende 7+3 de gittim bebeği gördük kalp atışını duyduk..