Nurbulbul 14+5 teyim . Dr. Gittigimde ikili tarama icin gec kaldigimi soylediler . Radyolojiye yonlendirdi. Ense kalinligina bakip ona gore kan vermemi soyledi. Boyle bisey yasayan ya da bilgi verebilecek olan var mi
kitten11 Nurbulbul ben de 2liye perinatolojiye aynı haftada gitmiştim günü geçtiği için kan verme demişt sadece ultrasondan bakmıştı direk 3 lü yaptır demişti ben öyle yapmıştım