Merhaba, geçen yıl yaptırmıştım ben de. Muayene sonrası doktor ilaç ya da iğne veriyo regl dönemi başlıyosunuz. Düzenli kullanmanız önemli bu sayede yumurtalarınız uyarılıyo. Doktorun belirlediği gün gidip ultrasonda yumurtalar ne durumda diye bakıyosunuz. Yeteri olgunluğa ulaştığında çatlatma iğnesi veriliyo onu doktorun söylediği saatte yapıyosunuz saati geciktirmeyin. Sonrasında yine doktorun belirlediği gün ve saatte eşinizle birlikte hastaneye gidiyosunuz, eşinizden sperm örneği alınıyo. Onun bi yıkama süresi vs var sonrasında sizi alıyolar genelde idrara sıkışık oluyosunuz sonrası jinekolojik muayene gibi 1 dk sürmüyo bile. Ağrı sızı da yok. Sadece idrara sıkışık olmak belki biraz rahatsız ediyo o kadar. Bi müddet sedyede yatıyosunuz hemen kaldırmıyolar. Bu kadar, inşallah pozitif sonuç alırsınız ❤️