kızlar dünden beri sağımda bir yere yaslanıyor ve canım çok acıyor, bende zaten enfeksiyon var bi ara da böbrek büyümem olmuştu sonra durdu ağrısı filan, doktor bu sağ ağrısı için enfeksiyon da yapar bebek yaslanırsa da yapar dedi ben farkettim ki bebek yaslanınca çok canım yanıyor ağlayacak dereceye getirdi dün akşam, şimdi de yine yaslanıyor hafif hafif sızı giriyor böyle bi şey yaşayan var mı