senacnblt06_ Merhabalar bugün adet gecikmemin 10 uncu günü. Gecikmenin 2.gününde test yaptım negatif çıktı kan verdim 0.2 çıktı. Bugün 10 uncu gün ve kaset test yaptım çift çizgi çıktı sizce var mı gebelik 1 hafta da kan değeri yükselmiş midir
Bsrrgl senacnblt06_ çok normal öyle.olmasi benimde aynı oldu. 3. Günde boştu 10.gunde net koyu cizgiydi.
senacnblt06_ prens_prenses_annesi görsel eklemeye çalıştım ama ekleyemedim net belli birde silik de değil
Bsrrgl senacnblt06_ tabi tabi yükseldi . Benimde ilk sizin gibi çıktı. Sonra net çift gördüm tekrar baktım beta da yükseldi.