frhn_emklii 16 Nisan’da betam 1046 çıkmıştı 19 Nisan’da tekrar kan verdim betam 3842 çıktı nasıl sizce yükselişi az mı ? (Son adet tarihim 5 mart) ultrasonda baktı doktorum kese minicik gözüküyor dedi bende gördüm inşallah göz yanılması değildir☺