Ssssssssssssss 6 haftalık gebeyim ama bebek gözükmüyor kalp atışı da pek duyulmadı grafik şeklinde çıkıyor anlaşılmıyor normal mi
Kelebekmisaliihayat Ssssssssssssss 9.haftaya kadar beklenebilir. Ben 7.haftada bebegi görmüş ve kalp atışını duymuştum. Stres yapmayın, sabredin, dua edin. Güzel haberler alın inşallah. Sağlıkla gelsin miniğiniz 🌸
Anonimoo Ssssssssssssss 8. Hafta da duymuştum kalp atışını ben 6. Haftada gittiğimde bende göremedim duyamadım kalp atışını
Dlntkesn Ssssssssssssss ben 6. Haftada gittiğimde keseden ve yolk sac dan başka bişey yoktu canım 7+1 de oluşmuştu kalbi. Gönlünü ferah tut 💜