Senabingol Oğluma hamileyken doktor raporu alip öyle yolculuk yapmıştım ki fakat pek önemsemediler baktılar ama bakmasalardi olurmuş. Şimdi 17 haftalik hamileyim. Temmuzun başında gitmek istiyorum 7 aylikken rapor sartmi acaba siz hamile anneler raporlu mu raparsuz mu katılıyorsunuzz
bahocum Senabingol hangi şirketten bilet aldıysanız onun kurallarına bakmanızı öneririm. Şirketlerin politikaları değişiklik gösterebiliyor. Tekli gebeliklerde 36 haftadan sonrası uçağa binemiyorsunuz ama
elmaelmaelma 28-35 hafta arası rapor gerekiyor. Geçen defa karnınız çok belli değilse bakmamış ya da dikkatsiz davranmış olabilirler ama şimdi ona güvenip raporsuz gitmeyin. Raporu sorarlarsa mağdur olursunuz. Mutlaka olsun yanınızda.
elmaelmaelma Senabingol kalacağınız süre kısaysa gerekeceğini sanmıyorum ama 1-2 haftadan fazla kalacaksanız gerekebilir. Bu konu şirkete göre değişebilir. Gideceğiniz şirketin internet sitesinden bakın ya da çağrı merkezini arayıp sorun…