Merhamet_1996 Merhaba ben gebeliğimin 4+5 hatasındayım aralık annesi olacağım 🙏Aralık anneleri ❤️ tüm süreci beraber ilerlemeye ne dersiniz ?
2727dfne Merhamet_1996 benimde Aralık 1i beya 8 arası olur sezeryan olacağı icin ama üzülüyorm keşke Ocak doğumlu olsalar yeni yılda yaşına girmiş oluyorlar okulda bile sıkıntı
Pinar42 Benim de aralık başı görünüyor ama kasım da da gelebilir 8+1 haftalık olduk mide bulantısı ile geçiyor 🥹
turanmom Sanırım aranıza bende katılacağım 🙈 daha tahlil yaptırıp netleştirmedim ama evde test yaptım ve galiba hamileyim 🥹🌺
Johho 2727dfne ay olarak çocukların küçük olması ileride daha avantajlı liseye ve üniversiteye girişte puan aynı olursa doğum tarihi geç olana öncelik veriliyor
fatma2041 Merhamet_1996 aa merhaba ben de sizden 2 gün öndeyim sadece. Bugün 5+0 oldu son adet 26 marttı. Aralık sonu olur sanırım bizim bebişler inşallah 🌸♥️kendiniz test ne zaman yaptınız kan vermeyi vs♥️
fatma2041 Merhamet_1996 merhaba 🌸🌸 ben de şu an 5+5 haftalık😍 aralık 31 görünüyor doğumum. Henüz keseyi gördük 7-8. Haftalarda tekrar doktora gidicem. Hepimiz sağlıkla kucaklayalım inşallah bebişleri♥️
Mervetann1- Ya benim de Aralık olacak ama kaçı olur bilmiyorum çünkü geç döllenme.yasadim.suan kesin haftası belli değil 7 ya da 8 ama kesin değil 🥰🥰
Merhamet_1996 Merhaba benim suan 7+2 ama geç döllenme olabileceğini söyledi doktorum kanamamda var bir hafta sonra randevum var kese var yolk saç var ama kalp atışı ve embiriyo yok
Annelikmghb Merhamet_1996 kanaman varsa hemen muayene olmalısın düşük le sonuclanabilir mümkün oldukca yat dinlen is yapma