Anneler yardım lütfen.. bebegim 2 günlük ve sadece sağ memeyi emiyor solu hiç tutmuyor ama soldan akıyor boşa gitmesini istemiyorum sütümün. Philips göğüs kalkanına delikli olanını her iki memeye koydum soldaki skınca bebegimin agzına akıttım ama acaba kapalı göğüs kalkanını takıp sütü biriktirip biberon ile mi versem ? Uçları yara oldu haliyle ve lansinoh krem sürüyorum her emzirdiğimde de tükürüğümle ıslatıyorum meme ucumu bebegim kolay kavrasın diye. Annelerimiz den de duyulan bi tarif deniyorum valla çareler tükenmesin. Bol bol su içiyorum komposto içiyorum fayda olur inşallah.. Önerilerinizi yazın