Kızlar bu benim 2. Gebeliğim ilk cocugumda sütun yetmiyordu o an eczaneden gidip wee marka biberon aldı geldi eşim hemen o anda yapıp verdim bi daha da değişmedim ama bebeğim o biberondan baya bol bol geldiği için 3 aylıkken göğsümü bıraktı zaten yeterince emmedigi için sütüm de yoktu bırakmasına rağmen Göğsüm hiç dolmadı neyse şuan 2. Hamileyim ve phlips biberon düşünüyorum anne memesine yakın diye ihtiyaç olunca onu kullanırım diyorum asıl sorum şu ki bu biberonda da aynı şeyi yaşayan var mı biberon dan fazla geldiği için anne göğsünü bırakır mı bu biberon iyi mi mama fazla geliyor mu