Canan-06 Bh05 ben kızımda ↉ aylığı 3 tane almıştım çünkü ↉ aylık diyorlar bebeğin kilosuna göre giydiği zıbın büyüklüğü değişiyor mesela benim kızım gelişimi güzeldi ↉ aylık olan kıyafetlerini 40 ından sonra giyemedi büyük almıştım yedekde iyiki