Merhamet_1996 ben 13 haftalık hamileyim hala ağırlarım var gaz ağrısı olabilir , vücut adet görmeye alıştığı için psikolojik ağrı yapiyormus, yerleşme ağrısı olabilir sağlıklı bir gebelik geciriyorum ama 8-9 haftaya kadar neredeyse her gün ağrım oluyordu o yüzden hemen endişelenme doktor bir baksın en doğrusunu o söyler.