gulistan22- 2 doz tetenoz için gittim hemşire 2 dakika uğraştı kalp sesi duymak için duyamadı sonra sol kasığımda duydu derinden geliyor oda duydu geri aşımı vurdu 23+2 yim birde benim plasentem önde ister istemez yastık görevi görüyor duysam da sesini derinden gelince huzursuz oldum kızlar sizde gidince böyle oluyor mu çok iyi değil baktıkları alet çünkü kafam karıştı
Ecekaplan gulistan22- O cihazi ciddiye almayın yattigim zaman dinlenmek için bebek hareket halindeydi ama ebe duyamadi senin hesap üç dört dakika uğraştı , dedim uğraşma bırak ben hareketini hissediyorum 😆
Damlaozzz gulistan22- Benimkini 5 dk da zor buldu aletten kaynaklanıyor kesinlikle gezdire gezdire anca buldu çocuğu 😀
amayinedeiyiilerledim gulistan22- aynı gün Dr da duyduğumuz kalp atışını sağlık ocağı çok zor buldu 😁 cihazları çok kalitesiz ve bebek büyüdükçe kalp atışını bulmak o cihazla oldukça zorlaşıyor. 🙂
Mineartcc O aletler dandik, bebek hareketlerini hissetmeye başlamışsınızdir siz onu onemseyin. Gün içinde hareket etmesi saglikli olduğunu gösterir, endişe etmeyin
gulistan22- Mineartcc çok şükür dünden belli hareketlerini hissediyorum insanı evham yaptırıyor zaten en derinden gelince bir rahatladım sonra diyorum kendi kendime neden derinden geldi
Mineartcc gulistan22- o alette zaten asiriii derinden geliyor yani benim de öyle olmuştu. Aletten kaynaklıdır yani
elmaelmaelma Sağlık ocağındaki cihaz çok çok kalitesiz oluyor zaten. Çok normal zor duyulması. Hareketleri hissediyorsunuzdur zaten artık, kafaya takmayın o yüzden.
gulistan22- amayinedeiyiilerledim çok dandik bir duyuyorsun bir duymuyorsun buradaki kızların dediği gibi hareketlerde hissediyorum az öncede hissettim orda işte derinden geliyor çok uğraşıyorlar 😂 insana korkudan başka birşey vermiyor