Wantedsoul nişanımın geldiği sabahtan akşama kadar sancılar çektim akşama 5 dakkada bire düşünce hastaneye gittik normal doğum başlamıştı 3 cm açıklığım vardı kendi hastaneme gidene kadar 5 cm açıklığım oldu çok hızlı ilerliyordu gittiğimde doktorlar muayne etti bebeğim iri çatımda basık diye riske atmadılar acil sezeryana alındım 3960 gram doğdu kızım 🌸 şansıma hem normal doğum sancıları çektim hem sezeryan ağrısı çekiyorum gerçekten ikisi de çok zor anne olmak kolay değilmiş 🥹