G422745a 39+3 haftadayım kızım olacak ama hıc sancım ağrım yok normal mı bu benle aynı haftada olan var mı
gulsozel G422745a 39+2 benim oğlum olacak. Sizdeki gibi hiçbir belirti sancı ağrı yok. Yalancı kasılmaları bol bol yaşıyoruz ama o da dinlenince pozisyon değiştirince yürüyünce geçiyor. Öylece bekliyoruz paşanın gelmesini
G422745a gulsozel bende yalancı sancıda olmuyor çok az arada belım ağırlıyor o kadar ama bebegım hareket ediyor
Gmzydn G422745a bel ağrısı bebek hareketinden değil canım sancı beline vuruyo düzenli bel ağrın olduğu zaman açıklığın başlıyo zaten rabbim hayırlı doğum nasip etsin 🤲🏻🫶🏼
Olumludusun 39+1 gün sancı yok. Ogluş ne zaman gelecek meraktayiz. 30 haftalarda yalancı sancı oluyordu. Erken doğum olmasın diye dua ediyordum. Şimdi de bebişin gelmesini dört gözle bekliyorum.