ulku_9797 Kızlar merhaba 18 haftalık olduk bugün bi kalktım sırtım da çok şiddetli bir ağrı var ve arada kasıklarıma da giriyor normal mi? Lütfen cevap verinnn
maviiiss ulku_9797 normal rahim genişliyor bebek büyüyor oda baskı yapıyor ileri haftalarda daha çok yaşayacaksın Doktorun magnezyum verir belki
Gizem34_ ulku_9797 sırt ağrısı bende de aşırı oldu hala arada sırada sırtıma ağrı giriyor. 25+1 olduk. Magnezyuma başlamadıysan doktorunuza danışın başlatır yüksek ihtimal.
ulku_9797 maviiiss ciddi misin ya😔 birden giriyor ağrı göğüs kafesime ve sortıma çok korktum bişey oluyor sandım. Zaten evhamlıyım çok baya korkuttu beni
mucizemgelsin61 Benimde o haftalarda başlamıştı tabi düşük falan yaptım. yaklaşık 1 sene oldu hala geçmedi sırt ağrım sabahları ağlayarak kalkıyorum resmen