Evet ablalarım, yaşıtlarım… benim gibi test tarihini bekleyen yoldaşlarım :)
Bugün kü belirtilere ek olarak kasığımın sadece sol tarafı ağrıyor ve şuan ayağıma kadar indi ağrı.
Dün vajina kısmında iğne gibi 10 defa neredeyse üst üste batma yaşadım
Göz kapaklarım hep ağrıyor.
Kabızlık, gaz sancım, ve göğüs ağrım devam ediyor. 1 Nisan adet tarihim haydi bakalım
Sizde durum nedir ? 🥰