benim de 21+1, 25 Ağustos’tan sonra doğum dedi doktor. İzmir’de de havalara hiç belli olmuyor muhtemelen sıcak olur ama yine de her ihtimale karşı karışık almaya çalışıyorum ben. Bir de doğum kilosunu bilmediğimden aldığım şeyler birden küçülür mü diye soru işaretlerim var. O yüzden çok birşey de alamıyorum son haftalara doğru hem havanın gidişatından hem de doğum kilosunu tahminledikten sonra 6 aya kadar olan kıyafetleri alırım diye düşündüm.