39+5 ne sanci var ne bebek kanalda ne de başka bir belirti :)
Hamileligimin basindan beri pilates yapmaya özen gösteriyorum, şimdi ona devam edip kanala girsin diye hem besin hem de pilates hareketleri olarak her şeyi yapıyorum ama tık yok hala . Elimden geleni yaptığıma çok eminim o yüzden stres yapmayı bıraktım sayılır çünkü gerçekten ne zaman ve nasıl geleceğinin kararını bebek veriyor. Herkesin doğacağı saatte öleceği saatte belli. Dilerim hepimiz gönlümüzce dogumlar yaşayıp bebislerimizi kucağımıza sağlıkla alırız 🥰