BirAskMasali1323 Benim oğlum var 9 yaşında, uzun bi süreden sonra zar zor ikna oldum 2.çocuga😀 o erkek oldugu için kardeşini dd erkek istiyor. Biz sağlıklı olsun yeter diyoruz ama insanın aklında hep ne eksikse o kalıyor ben pek hissedemiyorum şuan çünkü bulantılarım dediğim gibi çoktu acılarımdan gebeliğimi bile daha anlayamadım hayırlısı diyorum o yüzden. Allhım herkesin gönlüne göre verir inşallah 🙏