32 haftalık gebeyim iki bu sabah kalkarken belimin alt tarafı kuyruk sokumu kısmında ve popomun alt tarafında şiddetli ağrıyla uyandım. Birkaç gündür de hangi tarafa yatsam o tarafın bacağı kilitlenircesine ağrıyor. Siz bunları yaşadınız mı normal mi? Doktor randevum haftaya