Kızlar merhaba aklıma takılan bir şey var özellikle doğum yapan anneler tecrübelidir diye düşünüyorum cevaplarsanız çok sevinirim.
Doğumdan sonra bebeklerin rutin kontrolleri nasıl oluyor ? hangi aralıkla kontrole götürmemiz gerekiyor ? Dikkat etmemiz gerekenler neler ? Aşısı, kan alımı, vs. Hangi dönemlerinde yapılıyor