Günaydın kızkar. 19.04 geçtiğimiz cuma günü doğumumuz gerçekleşti. Emzirdikten sonra şu çok iyi geliyor dediğiniz bir öneriniz olur mu acaba. Not: gümüş kapak ve lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum fakat bebis memeyi aldığı anda çığlık çığlığa bağırasım geliyor… göğüs uçlarım gömülü de değil…