RavenV ben 12 haftalıkken yaptırdım şimdi 38 olduk. 300 tl para ödedim o zaman vezneye. Konuma eskişehir osmangazi üniversitesi hastanesi yazın zaten çıkar. Konumu çok basit bulduk biz. Kütahya izmir yolu tarafında sazova parka yakın. Ben pazartesi gitmiştim sabahtan gitmiştim sanırım 10 gibiydi çarşamba günleri zaten kapalı eğitim var dediler iletişim numarasını aslında o zamanlar basitçe açıyorlar da 2 3 aramada ama neden açmadılar anlamadım