ZulusSerdar İdrarda gebelik çıktı birazdan doktora gidicem İnşallah kandada görünür🤲🤲🤲kızlar birde ultrasona giricemmi hemen?🤔
Babymom07 ZulusSerdar ultrason için 6. Hafta olması gerekiyor ben 5. Haftada gitmiştim vajinamdan bakmıştı kamerayla kese görünmüştü ilk haftalar çok heyecanlı ve meraklı oluyor insan ama acele etmemek lazım :)
AjdaDiri Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah evet ilk ultrasona gireceksin Dr kan tahlili isteyecek ona göre değerlendirme yapacak
ZulusSerdar Babymom07 ne olur ne olmaz emin olayımda içim rahat etsinbamilemiyim diye idrarda çıktı lekelenmem oldu adet olmadım 1 hafta geçtikten sonra yaptım test ben şok🥰