YesimAykut Kızlar dün gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı, bugün yaptım daha net gibi sanki, kan vereceğim saat 3 te randevum var, resmen 4 buçuk yıl sonra mucize bu ❤️ sizce de daha belirgin mi? Mucizem benimle mi🙂🙏
nununundunyasi YesimAykut yaa seni hatırlıyorum 💝 görünce çok mutlu oldumm çok sevindim hayırlı ve daim olsun inşallah canım benim inan inan ❤️❤️
Kafi YesimAykut ben buradayım diye bağırıyor 😅 hayırlı olsun canım Rabbım tamamına erdirip kucağına almayı nasip etsin 🌸
YesimAykut Zeyno800 belirtim gülerken karnıma bıçak sağlanmıştır bir de sabah bulantım oldu bir de aç kalınca elim ayağım titriyor oruç tuttum bişey olmadı ama 4 5 saat aç kalayım hemen titreme tutuyor bişey yeme ihtiyacı duyuruyorum, sık idrara çıkma var hatta idrar yolu enfeksiyonu sandım, göğüslerde belirtim yok 😁
Roses-38 Hayırlı olsun çok sevindim senin adına 🎉 erken gebelik testi mi yaptın? Adetine kaç gün vardı? @YesimAykut
YesimAykut Roses-38 2 erken gebelik 3 normal gebelik 1 ovülasyon yaptım, hepsi pozitif, 29 mart son adet tarihim, 25 mart bat, ama öylesine yaptığım test pozitif çıkınca şok oldum 😂
rmysa388_ YesimAykut hayırlı olsun canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin doktordan sonra bizede haber et merak ederiz💗🤲