Kızlar 24 haftalığım. Karın alt bölgeme bi ağrı girdi. Hayatımda ilk kez yaşadım. Nefes kesici tuhaf bir ağrı idi. Yaşayanınız mutlaka vardır. Doktora gitmeli miyim? Yoksa hamilelikte böyle şeyler olur mu? Şuan geçti. Ama acıdan ağladım. 3 dk sürmüştür.