Pinaargunes Merhaba canım bende iki doz oldum hamilelik için iki doz yeterliymiş doktorumda ol demişti zaten sorduğumda sizde olabilirsiniz ilk dozun bir koruma olarak geçerlilik süresi yok ikinci dozda başlıyor koruması sağlık ocağındaki hemşire iki doz yeterli hamilelik için dedi uzun ömürlü yaptırmak için diğer dozları da olmak gerekiyor ama ben iki doz yaptırdım doktoruma da sorduğum da 2.dozu yaptır demişti yaptırabilirsin yani için rahat olsun o aşı daha da koruyor bizi ve bebeğimizi