Sabikhadji Merhaba anneler kizimin 3yasinda absans epilepsi oldugunu ogrendik Kiminse cocugunda varmi? Tedavisi nasil biz depakin veriyiruz oral cozum hala nobetler durmuyoor yeni bashladiq kiminse cocugunda varmi yardim edin
Betulkaraa34 Merhabalar benim kızımda da var daha 3 yaşına 3,4 ay kala öğrendik bize doktor yurt dışından ilaç önerdi 1 bucuk aydır onu bekliyoruz pazartesi elimizde olacak inşallahhh rabbim çocuklarımıza şifa versin, siz ne yaptınız başka doktora götürdünüz mü
yareeennn Oğlumuzda dirençli epilepsi vardı 10 aylıkken delakine başladık aynı zamanda yurtdışında iğne getirttirdik şuan 5 yaşında ve çok şükürki 3 yılı aşkındır nöbetimiz yok