MorKelebek54 Defne-ece28 emir ege mi diye sorcan diye cok korktum 😂😂 ege ismi bence bu hali ile cok daha guzel hic bozmayin ismini
Defne-ece28 MorKelebek54 özlem hanım için dediyseniz ben ege ye karar verdiğim de daha cinsiyeti bile paylasmamisti bide kızım in adı ela diye ege istiyorum bide emir ismini sevmiyorum :) 😀