zeynep_c kızlar doğum yaptıktan sonra şu tuvalet yolculuğu bitiyor mu Allah aşkına eskiden kaç saate bir gidiyorduk unuttum hepsini 😂 yani doğumdan sonra idrara çıkma normale dönüyor mu ? 🥲😂🫶🏻🤍🤍🤍🤍
Ozdemirinannesi- zeynep_c bitiyor bacım şu saat oldu WC çıkmaktan bıktım bebek toplanıyor sürekli çok kasılıyor uyku girmedi gözüme üstüne bir de huzursuz bacak sendromu deli dana gibi dolanıyorum evin içinde 😤
Smy17 zeynep_c bitiyor hatta bi 2 3 ay sonra bebeğe bakmaktan tuvalete gitmeye vakit bulamadığın için tutmayı öğreniyorsun 😂
zeynep_c Ozdemirinannesi- hiç sorma benim de belim ve karnımın üstü sürekli ağrı sızı..hamileliğimde en çok kas gevşetici ilacımı özledim, bitsin hemen atıcam bi uyuyup dinlenicem cidden bütün organlarım dinlensin. 💗
umrumdadegil zeynep_c ama bebiş doğunca da istesede gidemiyorsun altıma işeme noktasına kadar tutuyorum🤣
Adenala zeynep_c Bana da süt olsun diye bol bol su iç dediler tuvalet seyahati doğumdan sonra da sürecek gibi 😂
Sinemyiss zeynep_c gerçekten dışarı çıkmaya korkuyorum ya. Az bile gelse yürüyemiyorum kasık baskısından. Doğumdan sonra normale döneriz inşallah hayırlısıyla😂
Kelebekmisaliihayat zeynep_c çok su içtiğim için sık gidiyorum. Doğumdan sonra da en çok süt yapan şey bol su olduğundan bu tuvalet yolculuğuna devam …