senafa_ Kızlar iki kere regl agrısıyla uyandım belime de agrı girip cıkıyor akıntımda kırmızı gelms şefaf bi akıntıyla belime sancı girio çıkıyor kaç dk da bir gelince hastaneye gidiyorduk 39+5 im bana dua edin nolur simdi sıcak duşa gircem
Ayse-02 senafa_ aynı durumdayım canım 10 dakika da 3 kere girince hastaneye gidilmesini söylüyorlar da bilemiyorum
zeynep_c senafa_ ayyyyyy çok heyecanlı 🫠🙈 Allahım yardımcın olsun güzel bir duş al sonrasında sürece göre hareket et. ben pek bilmiyorum ne zaman gitmen gerekir ama sancı durumuna, sancı süresine göre hareket et diyeceklerdir 💗 🙏
Sengul12 senafa_ hastane yakınsa 5 dk da bir sancı gelmeye başlayınca gitmelisin diyolar canım Allah’ım su gibi doğum nasip etsin 🥰♥️
4ysegulec senafa_ Ay Allah sıkıntısız, acısız mis gibi doğum nasip etsin karşına iyi kalpli insanlar çıkartsın.💗 Ben de 37+6 oldum sıramı bekliyorum… Haberdar et bizi.🥹🌷
senafa_ Ayse-02 5 dk da bir olunca gideyim en iyisi allah yardımcımız olsun kolaylıkla kucagımıza alalım insallah sağ salim çok duyguluyum 🥹
Busy senafa_ canım düzenli olarak 3 dakika da 1 geldiğinde doğum yakındır git . Dakika aç bak . Ben öyle yapmıştım . Uzaksa hastane sen 5 dakika da 1 olduğunda da gidebilirsin