zilantc 5 aylık hamileyim ve şuan karnımda küçük ara ara gidip gelen sancı var ne olduğunu da bilmiyorum ilk baş tekme sandım bir duruyor bir başlıyor. Bu önemli bir şey mi normal mi böyle olması?
Semyil zilantc benimde 5. Ayıma 1 hafta var ama bende de ara ara oluyor doktor rahim büyümesinden demişti
FyA zilantc hemen şiddetlenmeden doktora gidin ben de 6.ayımdayım bana şifdetli ağrı geldi 2 gün önce hastaneye gittik nst çekildim rahimağzı kısalığı çıktı biliyosunuz bu tehlikeli bişi progestan ve farklı ilaçlar kullanıyorum şuan ve doktor hiç bişey yapmadan yatıcan dedi
Kayra25 zilantc benimde öyle oluyordu ara ara sanci hafif geliyordu 32 haftada yine öyle olmuştu doktor rahim büyüdükçe ve bebek mesaneye yakın oldukça olduğunu söyledi magnezyum verdi gecti sizde siddetlenince gidin
birkimseee FyA ntsden mi anladılar rahim ağzı kisaligini, benim de arada sancı oluyor enfeksiyon için ilaç kullanıyorum, belki ondandır diye düşünüyordm
zilantc FyA geçtiği için doktora gitmedim birkaç güne doktor randevum var orda soracağım teşekkür ederim sizede geçmiş olsun
FyA birkimseee yok hayır orda sancılarımın şiddetini ölçtüler, rahim ağzına vajinadan bakılıyor o ucu kamera olan ince bi alet var onunla ama daha ciddi durumlarda alttan elle bakılıyomuş sanırım açılma olmuş mu diye nstye girdiğimde ordaki kadın söyledi
birkimseee 2prensesannesiiii doktor şimdiye kadar bi şey demedi onu ayrıca belirtmek mi gerekiyor, benim de ilk gebeligim bilmiyorum kusuruma bakmayın Gecen bi gobegimde iki gün üst üste sizlama hissettim ama saşe verdi onun için