Benim suyum geldi suni sancı verdi doktorum… Gerçekten dayanması zor bir sancı şiddeti. Epidural alma şansın varsa al. Son anları özellikle kolay değil. Tabi bebeğini kucağına alınca her şeyi unutuyorsun. Bu acıya rağmen yine olsa yine alırım. Çünkü normal doğum sonrası kolay sezeryana kıyasla. Ama inşallah bu doğumumda kendi sancımla olur her şey. İnşallah hızlıca açılmanız olur. Benim 6 sa sürdü tabi buna şükür…