zeynep_c ilk doğumumda ebem patlattı hiç ağrım olmadı sıcak ayni idrar gibi 🤭 ikinci de suyum kendi geldi ama benimki çok tuhaftı kaygan bir şey ve kanama vardı doktorum test yaptı suyunda geliyor ama yavaş yavaş dedi,her şey yolundaydı merdiven inip çıktım ama o sırada bacaklarımın arasında bir şey olduğunu hissettim baktım bildiğin içi su dolu balon su kesem dışarıya çıkmış 😂😂😂 doğum odasına girdim ebe kontrol etti zilli kızım alttan değilde üstten yırtmış keseyi o yüzden sızıntı yaptığı için balon şeklinde dışarı çıkıyordu iğne yardımıyla suyu boşalttı iki kere birden patlarsa bebek doğum pozisyonundan çıkar yada kordon dolanır boynuna dedi doğum anında ilk ıkınmamda kafasının yarısı çıktı ebem de eliyle keseyi yırttı 😂